fiml

image190
jag försov mig faktiskt inte i morse trots att jag sovit ganska lite i helgen! efter att kornelia gett mig den geniala idén att inte ta upp mobilen i sängen efter första snoozningen, utan att låta den ligga kvar på golvet varje gång, så vaknade jag faktiskt sakta men säkert till liv. men det kan också bero på att jag verkligen spärrade upp ögonen varje gång den ringde och tvingade mig själv att titta ett tag innan jag stängde dom igen.

andra grejer som hänt idag är att vi fick indianmat på lunchen, tanten i tygaffären var snäll och inte den hagga hon brukar och vi insåg att vi antagligen kommer bli klara med projektarbetet långt innan man behöver - jabadabadoooo!


meeen, nu känns det ungefär som att någon hugger en spik i mitt högra huvud och det har det gjort hela dagen. så nu ska jag skita i matten (som jag kommer få IG i på onsdag, jag lovar och svär av hela min själ), göra mellis, ta mitt täcke till soffan och se på födelsedagsfilm, alltså Pan's labyrinth.
det är en konstig och mysig och sagoaktig och spansk film, jag gillarn.


hejdå violettor



Kommentarer
Postat av: klara

jag villseren!

Postat av: mimmi

vi ska görareee!

2008-02-04 @ 17:16:48
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback