jag kräks


Jag tror ingen förstår hur sjukligt trött jag är på allt detta tjat Dt 125! Jag tror jag dör om jag får höra den där kombinationen av bokstäver och siffror för många gånger till. Jag kräks redan och ännu värre blir det när jag sitter här och pluggar, så kommer dom där två och stör och ska in och kolla på blocket.se (min hat-sajt, pga att det är deras favorit-leksakssajt). Då måste jag dessutom sitta och kolla på skiten.

Jag pratar om Felix och pappa alltså. Och den där dt 125 är nån äcklig motorcykel Felix ska köpa, gah, kan han inte prata om något annat som omväxling? Jag känner mig äckligt tjejig, men ärligt, måste de säga det där ordet 200 ggr om dagen och när de inte pratar om det, sitta och kolla på dem på blocket? Huuuuh, jag ryser numera bara av att höra ordet "blocket"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback