vaaaaaaaaaaaaaa?!

nu fattar jag ingenting! det blev värsta uppståndelsen kring mitt inlägg om shit & det suger?!

klara typ mobbade skiten ur mig, kornelia undrar vem jag egentligen är och max säger att han fått en helt ny uppfattning om mig? alltså, VAAAAA? vad snackar ni om?

för det första var det inte ens värsta grejen, jag bara gick och funderade lite och kom ihåg det här, det var ju inte värsta milstolpen i mitt liv när jag kom på det eller typ som att jag drömmer svåra drömmar varje natt om hur förvirrad jag var i min ungdomsdager pga det här.

för det andra borde kornelia och klara redan veta att jag kommer på såna här saker lite då och då, det ligger i min natur att vara lite seg på såna områden. men jag har ju klarat mig bra i livet ändå, så du har iallafall ingen rätt att mobba mig klara, du som stavar tjugo "sjugo"!!
och max, jag vet inte vad jag ska säga...

vad jag försöker säga är.. VARFÖR FÖRSTORAR NI UPP DET SÅ MYCKET?

                                             
                                       nu ska jag äta en kola och lugna ner mig en smula
  :J


Kommentarer
Postat av: klara

för att du är ett mystterium :J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback