snipp snapp snut


snart är ännu en helg slut,
fast med tanke på att det bara är fyra skoldagar och "bara" två prov kvar till lovet så ska jag nog klara av det. jag är nämligen ledig på fredag eftersom jag flyger till luleå då, som sagt.
alltså det är helt sjukt vad fort det går! jag fattar inte... det var ju femtiotals-fest nyss känns det som. och det var ändå en vecka sen. dagarna bara flyger fram.

image83
:' )


idag såg jag reprisen av idol. kan inte sam bara åka uut?
han tror han är så kool med sin "sexiga" hes-röst och sina mystiska svar på frågorna! jag gillart inte... han kunde väl åkt förra veckan istället för patricia? skandal är vad det är. men alla 40+are sitter väl där med små tårar i ögona och tycker att han är sååå charmig med sin lilla mössa och sin ljuva stämma..

nu ska jag hursomhaver snart åka till IKEA med moder teresa och fader abraham, dom har börjat med julskyltningen där - jabadabadoooo! jag blir så längtig :' )


hejpa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback