skönsång på en tisdag


håhåjaja, det är alltid lika roligt med människor som tror att dom kan sjunga lite bättre än dom faktiskt kan :J det är på något sätt lite charmigt faktiskt. jag gillart! så länge dom inte är såna där idol-divor som är skitstöddiga och sen blir asarga när dom får höra den bittra sanningen - att dom faktiskt inte är särskilt bra på att sjunga.
nej, man ska vara dålig på att sjunga på ett charmigt sätt isåfall. hehe..
saken är den att jag för cirkus en timme sen kom hem från adventsövningen och jag och klara lyckades få en sån charmig människa bakom oss :' ) engelskan var väl inte på topp den heller.. men haaaaw, han försökte iallafall! mitt lilla hjärta smälter :' )

inte för att jag själv nu är värsta sångproffset.. faktum är att jag knappt sjungit sen jag avslutade mina 6år som musikklasselev på fryx, för drygt 2 år sen. men det var iallafall kul att få sjunga lite igen idag.. om jag hittade en skulle jag gå med i nån fet gospelkör, snacka om kuuuurl!

nu är klockan 22.32 och jag känner tröttheten nalkas. men jag orkar nog inte gå och lägga mig.. mitt hår är jätteblött och jag känner behov av te. sängen får vänta ett tag till, som vanligt då :)



ps. shit vad mitt bloggar-humör kom tillbaka! ds.

ps2. igår när jag låg i min säng hörde jag råttorna knappra i väggarna.... ds.

ps3. ååååh det blåser sådär mysigt ute! jag älskar att ligga i sängen och lyssna på blåst :J:J ds.



Kommentarer
Postat av: klara

alltså, haha.shit jag skrattade verklgien så jag grät :') stackarn :D gulliga ps fresten :D

Postat av: kornelijaaa

ditt hjärta smälter för familyguy, ärligt.. :L

2007-10-16 @ 23:11:41
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: bishop max

jag ska starta en sån kör som dom har i usa med massa mörkhyade människor, du kan få vara den som skriker hela tiden

2007-10-17 @ 12:45:37
Postat av: mimmi

jaaa det vill jag! tyvärr är jag inte mörkhyad..

2007-10-17 @ 15:29:31
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback