raztlöz


har ni någonsin tänkt på att den dramatiska musiken i bakgrunden på postkodsmijlonären låter likadant som nightmare before christmas -låten "making christmas"?  lyssna nästa gång den sätts på så hör ni "making christmas, making christmas..."!

nu laddar jag med ägg, macka och negerbollar inför big fish! men först ska jag nog springa tre varv i denna pyttelilla 28kvadratmeters lägenhet, för jag har suttit inne hela dagen och det kryper i benen på mig av rastlöshet!


image93


imorgon åker jag hem.
puzz coolingar


Kommentarer
Postat av: klara

big fish! den är mysig den!

Postat av: krnl

åh det är så himla sant, detdär med låten alltså! :D :O

2007-10-29 @ 22:29:39
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: chokladzingo

zpring för glatta livet kvinna

zkön blandning av znackz

2007-10-29 @ 23:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback