på torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst

ännu en vecka är slut, skööönt! idag var en alldeles lagom ansträngande dag. först en timme spanska med internet-sökning om maria perón (evita), sen typ en timme filmtittande på humanekologin. efter det en lunch som jag inte kan sätta fingret på.. konstig eftersmak var det iallafall. shit vad var det för kött? något skumt var det hursomhelst..
efter det var vi lite ambitiösa och lade upp en projektarbete-planering, för att slutligen gå till chicco och fredagsfika!


                                  
                

                                              gollum, harald hårfagre & dilemma


oj! pappa kom just hem och sa att han läst igenom hela min blogg idag! har dom inget att göra på fonus likzzom? "är jag inte en underbar författare?" frågade jag min kära fader och tindrade med mina ko-ögon så vackert jag kunde. "ordbajsare...!" fick jag till svar! haha vaaaa?! hur ska jag tolka det där..?
nu måste jag ju börja tänka efter när jag skriver... hehehehe. eller nej kanske inte, för jag hade tydligen bara skrivit snälla saker om dom hittils, tur det.

(jag kom föressten påre! två skinkor var det jag åt! eller kassler, typ samma sak)

dessutom hade han läst i din blogg också klara :)) hähä! fast bara lite. så you better watch out för päroninvasionen...

Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

han better ju läsa min också!

Postat av: k

haha hjälp jag hatar när familjemedlemar och andra läskiga börjar läsa ens blogg :o

2007-10-06 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback