neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!


jag missade mitt hundrade inläggs-jubileum!! jag som hade väntat på det skitlänge! jag har gått och räknat ner inläggen och riktigt gått och sugit på det! först tänkte jag avslöja för er att det inte var mycket kvar och att ni då skulle få vänta er något koolt (eller att ni iallafall kunde få säga grattis till mig...). men så bestämde jag mig för att, nej, det skulle bli en glad överraskning för er när ni kommer hit och ser den förtjusande nyheten! så jag sa inget..
och vad skådar mitt öga nu?!


detta är mitt 101 inlägg................!!


jag som var så lycklig igår på kvällen för jag visste att idag skulle det ske. buhuu, jag vägrar skriva något koolt nu.. nu måste jag ju vänta till typ 500. 200 är ju inte alls lika coolt som 100..
det som blev mitt hundrade inlägg var till på köpet synnerligen tråkigt och ointressant. men okej, hursomhaver kan jag ju glädjas lite ändå för att jag fortfarande är igång. :' )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback