mehmehemhemehem


vaaaaaa?! vad är det här för stil? här kommer man hem skitsent efter en hård skoldag och tänkte njuta av ett gott och långt mellanmål innan en lång, seg datorstund för att slutligen om några timmar sjunka ner framför teven med en film. och då får man höra så fort man kommer innanför dörren:
"om du ska kolla något på datorn får du göra det nu, sen ska jag lämna in den! jag blir gaaalen på fläkten!"
meeeh?! jag blir också lite galen på fläkten, men jag vill inte lämna in den! det kan ta evigheter innan jag kan få hem den igen (visserligen sa pappa att vi kanske skulle få den imorgon, men man vet aldrig.....) och tänkt om alla mina bilder försvinner! gör dom det? och all min musik? jag som har en sån underbart full och maffig iTunes-lista som jag jobbat på så otroligt jättelänge! jag litar inte på dom där datapersonerna...åååååh!

så nu sitter jag här, hungrig som en varg! för något mellanmål hann jag naturligtvis inte äta!  direkt när pappa sa det fylldes mina ögon av panik, min mun blev större än någonsin och jag funderade på om jag ens hade tid att gå på toa som jag inte gjort sen 7 imorse. och nu har jag inte ätit sen halv tolv.. åååh jag dööör!

jag som tom hade lite blogginspiration, dvs det hade kunnat bli en del inlägg idag. jag som haft en sån blogg-down dom senaste dagarna. jaja, nu får jag väl sitta i min ensamhet i mitt stenåldershus.

nej, nu tror jag allt att jag överdriver lite... det kan vara nyttigt med en datorfri-kväll! dessutom har jag fortfarande 14filmer att ta mig igenom. och ingen läxa till imorron, + att mitt filosofiprov blev uppskjutet en vecka. vilket betyder att jag borde njuta av min ledighet och titta på lite bra filmer istället. ja, så ska jag göra! inga sura miner här inte. dessutom har jag alltid min mobil. så skulle jag känna ett väldigt enormt sug efter teknikens under kan jag alltid skicka iväg ett mass-sms till alla i min telefonbok och se svaren flöda tillbaka :' ) eller inte.... beroende på hur älskvärda vänner jag har :J

nu får jag tid att umgås med min kära familj istället för en datorskärm. jag skulle kunna ta och baka något gott också! typ negerbollar mmmMmmMMMmmmmmMMmMmMmm! åh synd att jag bor så bushigt bara, annars skulle jag kunna bjuda in några och ha en fik-&filmkväll i vardagsyran. jag får väl ta min lillebror istället. varför skriver jag ens lillebror? alla här vet väl om att han heter felix? han får duga.

btw så skulle jag vissla sådär sexigt på honom idag när jag kom hem nivet. eller alltså sådär först upp och sen ner.
jag sög, ingen av tonerna prickade jag... när jag blir pensionär ska jag lära mig vissla på riktigt, jag har blivit hånad för min visselton tillräckligt många gånger nu.



so long suckers!



Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

haha :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback