luleå


jag vaknade 6.0o imorse och var ovanligt pigg. jag har sovit så sjukt lite den här veckan, det är helt galet vad mina sovrutiner har ändrats. förr fick jag panik om jag inte gått och lagt mig vid elva, men nuförtiden är det nästan så jag kan sätta mig vid datorn halv tolv och tänka "skönt, nu kan jag sitta här en timme..!". det är inte bra... med andra ord: inatt ska jag sova! länge och väl.

nu sitter jag i hannas lägenhet och skriver på hennes dator, jag hatar bärbara datorer lite, tangentborden är svåra att skriva på! knapparna är för små och jag gillar inte att man inte kan ha händerna i bordet, så man kan skriva med händerna i en uppåtlutande ställning liksom. nu måste jag ha dom på samma nivå som knapparna.. om ni fattar, jag skriver fel hela tiden. plus att det sugar att inte ha en riktig mus. men det gick ändå bättre än jag trodde.


jag är alltså i luleå nu, som ni antagligen förstått. hannas lägenhet är jättefin! inte som man tänker sig en studentlägenhet, inte jag iallafall. och centrum var också fint, men till min besvikelse gick det inga renar på gatorna.. däremot känns det som att det alltid är jul häruppe! när jag åkte förbi någon stor gata i centrum såg det så juligt ut! det var jul i luften liksom. och jag kunde verkigen höra bjällrorna i mitt huvud när jag såg alla små norrlänningar i sina tjocka halsdukar :' )

hursomhaver, nu är jag trött! jag har fortfarande inte riktigt vilat ut sen migränen igår (jag tänker bara på muräna när jag skriver migrän!) så ikväll blir det bara idol och sovning för min del tror jag.



hejrå



Kommentarer
Postat av: murre muräna

haha! det var julstämmning i falun idag läste jag på text tv

2007-10-27 @ 00:14:16
Postat av: klara

http://www.youtube.com/watch?v=IqCssA8DF-8

hon säger att hon e 18! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback