kragödlan har talat

                                                                                                 
                                                                                         heh-heheee jag hittade ingen bra bild.
image77                   


jag måste bara berätta en liten gullig sak som hände i skolan idag. ni kanske kommer ihåg min kära lärare PG som jag berättade om förut? den där söta, bedårande lilla farbrorn som man inte kan sluta haaaw:a åt när man ser honom.
iallafall så fick vi tillbaka vårat internationella relationsprov idag och det gick micket bra, så i slutet av lektionen skulle jag lämna in provet igen för man får ju aldrig behålla dom. då kommer PG finurligt leendes fram och säger:

"ja det där var ju inte så dumt, va?"
så dunkar han mig lite i ryggen och utbrister några sekunder senare:
"livet leker!!"

haaaaaaaw! ingen annan lärare skulle utbrista "livet leker" och skrocka på det där pg-viset :' ) han är ju för underbar den där sköningen. förutom möjligtvis fingrid... den kvinnan talar ju i ordspråk! men hon skulle inte alls göra det på samma charmiga vis.


annars har det mot slutet varit en rätt flummig dag. det blir bara värre och värre för varje dag som går känns det som, men jag gillart :) nu funderar jag på att äntligen kolla på marvins room innan jag börjar med psykologipluggningen.

fader väl


                      
 ps. vad har jag gjort för att förtjäna att min lillebror just kom och fes på mig? ds.




Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

jag gillart också! och somsagt, han var jättesöt i lärarrummet somsagt "ja ni lyckades ju bra hela trion! hehheh" :L :L + att han blev jättebesviken för att vi kom för att plocka undan, inte ställa dig något nytt :')

Postat av: klara

hahaha jag älskar pset :J

2007-10-17 @ 23:39:50
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: Svantepolk

Mycket roligt ps. haha. Och jag gillar bilden också! Studsmatta? Var glad för din sköna lärare - jag saknar sköna lärare från gymnasiet! Dom finns inte överallt.. Ha det!

2007-10-18 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback