inlägg nr. 3


varför har min pappa gått och köpt typ fyra par raggsockor i storlek 40-42 när han vet att både jag och mamma har storlek 37? männens hjärnor...

jag har lite pluggpanik, fast ändå inte. jag har italienskaprof imorron och jag har bara läst igenom det en gång, halleluga. jag har panik i psyket för att man alltid pluggar mer än att bara läsa det en gång, annars kan man bara inte kunna det. men i hjärtat är jag lugn som en filbunke :' ) jag tror nämligen att jag kan det rätt bra, så vad ska jag följa, hjärta eller psyke? hjärta? psyke? hjärta? psyke?

jag tror min psykologilärare hade sagt: "EEEEEEEEEEEEEEEÖÖÖHHHH jag tycker du ska följa ditt p-syke...!"



ps. jag tycker om männens hjärnor ijenklien ds.



Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

hahahahahahhahahhahahah det hade han garanterat sagt! det hade vart mest po-sitivt

Postat av: klara

haha vem hotade dig så du var tvungen att skriva ps;et ;)
nejrå, jag gillarom också. ibland. fast det kan vara komplicerat att de är så okomplicerade...typ..eller nått jag vet inte :J

2007-10-15 @ 21:31:38
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mimmi

haha ingen hotade mig faktiskt, det var den hela och rena sanningen! :J

2007-10-15 @ 22:00:47
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback