helgens bravader


jag känner mig nästan tvungen att skriva lite! det är fortfarande några tappra läsare som hoppfult går in och kollar varje dag.

det har varit en grym helg! pappa skjutsade oss till strängnäs i lördags (tack kära fader abraham :')) och vi möttes upp av ett gäng nakna ungdomar som sprang runt. "är det såhär man beter sig i strängnäs?" tänkte vi.. men det visade sig att det bara var bastuloppet. sen mötte vi för första gången åke hyllning som ed och ken hämtade upp oss i, vi fick en snabb guidad tur, fick se det "stora" köpcentrumet, joshs hus och kebaben bl a. sen begav vi oss i den iskalla men ack så underbara åke till 50tals-festen i stockholm. 
festen var grym med livemusik, twist, bugg, varmkorv, kladdkaka, mcdonalds, dansbingo och mycket mer! åh vad jag tycker om att träffa alla så ofta! eller alla är ju inte med varje gång, men ändå. att lyckas träffa några lite här och var iallafall :)
sen fick åkte vi till poppelbacken med ed och ken och (SHIT!!! jag hade nyss en asäcklig hoppspindel innanför mina byxor på väg ner mot min bc!!! (jag har mina höga jeans på mig) UWLÄÄÄÄÄÄÄ! :S) sov. för att vakna upp och få en brakfrukost och braklunch som hette duga, en guidad tur där och så skördades lite av eds majs.
tack så väldigt mycket för sovningen, för skjutsningen, för maten och allt, ni är guld! :)

tyvärr glömde jag ladda min kamera så jag har inga bilder, men kornelia som alltid är så duktig på det, hade med sin. så snylta på hennes bilddagbok och blogg (kromelia.blogg.se) så småningom.


nu ska jag gå ner och ta några pepparkakor. vi har köpt säsongens första burk och dom är stora och asgoda! sen väntar italienska hela dagen lång.

                                                                   pusshej gulisar



Kommentarer
Postat av: klara

haha hoppspindeln


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback