hej!


oj, det är allt fler som börjat läsa min blogg regelbundet! inte för att det är värsta folkhopen direkt, men ändå. det känns nästan lite läskigt, för jag vet bara vilka några få av er är.

nu är jag trött som en gris och ska gå och sova tror jag. snart iallafall... jag har nämligen börjat försova mig sjukt mycket nuförtiden, och det är inte ens lite med mening! imorse vaknade jag och ställde om min klocka så att jag skulle vakna om tio minuter igen (jag hade redan snoozat en timme och då stängs den automatiskt av). sen vaknade jag relativt pigg halv åtta och upptäckte att jag just i den stunden borde stått vid min iskalla busshållsplats. och där låg jag i min varma säng! underbart :) jag hade råkat ställa den på 5.48 istället för 6.48. det är livsfarligt att ställa klockor när man nyss vaknat och i princip fortfarande sover.

men imorron ska jag inte försova mig. då ska jag gå upp pigg som en lärka, redo för spanska. så har jag lovat emilie att följa med henne till frille&sverre också... heheh. men nån gång måste jag väl ta tag i min rastlöshet, så är nog bra.


image62


puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback