hablabáis


jag ändrade min stilmall till den här som också är väldigt tråkig och neutral vliket passar mig maraviglioso. den andra hade trollat bort mitt kort och min kalender till skitlångt ner på sidan? jag byter kanske tillbaka snart igen.
aja, ja orkante ta tag i mig själv och göra värsta snygga designen iallafall...

1. jag är för lat
2. jag vet ändå inte hur man gör
3. eftersom jag är för lat orkar jag inte heller lista ut hur man gör.





meeeh?! jag vill ha tillbaka min gamla stilmall! med kortet och kalendern där uppe! varför har dom hoppat ner helt plötsligt?!




buhuuu nu bytte jag tillbaka igen. min grandma försvann till på köpet och jag orkar inte ta tillbaka henne även om det var lätt... så nu är den ännu fulare än förut.
haha en vacker dag ska jag be någon hjälpa mig med mina små problem :))






Kommentarer
Postat av: kornelijaaa

låter stört.. du suger på att svara på sms!

Postat av: klara

appropå det är du skyldig mig en spirello!

2007-10-01 @ 22:31:24
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback