duschning a la berit


jag har just avslutat den nervösaste duschningen i mitt liv. jag var länge tveksam till om jag verkligen skulle göra det, men tillslut tog jag modet till mig och duschade. 
det är nämligen så att klara ska ringa mig från feist-konserten! på 1234, så vi kan dansa tillsammans trots att så många mil nu skiljer oss åt. jag var tvungen att sätta mobilen på högsta ringvolymen så min mobil tillochmed kände sig tvungen att varna mig för att mina små öron kan skadas vid detta ofantliga ljud. sen la jag den precis utanför duschdörren så jag kunde kasta mig ut och svara, jag hängde en handduk en milimeter utanför dörren så jag skulle kunna torka av örat först, och sen var det bara torkning av duschglaset (vilket jag fick göra var tredje sekund) kvar att tänka på! jag stirrade blint på mobilen hela tiden utom dom små panikartade stunder då jag var tvungen att stänga dom pga av schampoot. 

men, jag hann duscha klart! shit... jag skållade mig själv till på köpet i rena paniken så jag typ svettades när jag var klar. lika bra det med tanke på att man får frysa så man skakar hela dagarna i min iglooskola :J
           image58           +            image60  = jag


nu sitter jag här lugn som en filbunke
och väntar på att min silversyster ska ringa mig från hufvudstaden så jag kan få skaka mina lurviga i takt med musiken! kanske tar och kör en runda svenska och int.rel medans jag väntar, det är ju så roligt! :' ) eller så börjar jag kolla på lords of dogtown... hmm svårt val...


god bajs!


Kommentarer
Postat av: klara

:') jag rös när det påbörjades kan jag ju säga...

2007-10-03 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback