du ska heta...


det är så underbart att sluta tidigt! ingen skoldag borde sluta efter klockan två.

eftermiddagen idag hade kunnat bli riktigt flummig om det inte vore för att kornelias och min väg skiljdes åt efter mentortiden. vi kom på ett nytt namn till våra barn! eller rättare sagt, JAG kom på och kornelia snodde. jag har dock fått lite klagomål på vissa av mina framtida barnnamn.. men hursomhaver, här är dom jag själv och med gemensamma krafter med andra hittils kommit fram till:

- Kyska
- Karl Dolme
- Cell Mattson [chell]
- Heeman
- Shewoman

är det inte fantastiska namn så säg? :' ) det är nästan så man ska adoptera en unge på en gång så man får någon att börja kalla dessa mästerverk nu genast! eller så köper jag något djuraktigt.. funkar också. typ en liten hamster som heter Karl Dolme (dom ser ju ut som dolmar också!!).



image74








jag själv som ett litet flickeflarn




orvar












Kommentarer
Postat av: klara

haha :J mina barnnamn känns lite för vulgära för att posta offentligt :(

Postat av: sven dolme

Jag heter dolme, inget att göra sig lustig över.

2007-10-16 @ 22:30:38
Postat av: mimmi

vadå lustig? jag hyllar namnet dolme! det är ju bland det festligaste som finns och vi vet ju alla att festlig = bra :')

2007-10-16 @ 22:41:53
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: Sven Dolme

Ja så kan man ju också se det.

2007-10-17 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback