blogg-battle


hähä det här börjar likna lite utav ett bloggbattle igen! kornelia klagade på att mitt förra inlägg var för kort? jag fattar inte vad hon praaaatar om! jo det gör jag, men jag hade ingen inspiration.. så då bad jag henne ge mig något att skifva om.

korvnelia säger:

haha

skriv om de goda vårrullarna idag. nej för det tänkte jag göra!

okej kornelia, din önskan är min lag.
.. men nu har hon mage att klaga på att jag tänker skriva om vårrullarna fast hon klagade på mig och sa åt mig att göra det! bara för hon tänkte skriva om det först... jag ska tala om en sak för er. att på humaneklogoin igår så snodde hon barnnamnet "Tubifex Tubifex" (bottenrörslam-mask) rakt av, utan att ens kolla om det var okej med mig! hon hade ingen som helst ensamrätt på detta namn och det har följt med oss sen naturkunskapen i ettan. det hela blev ännu värre av att hon till på köpet hade snott det fantastiska namnet "cell" som jag kom på förra veckan.

alltså tänker jag skriva om mina förbenade vårrullar iallafall!
vi hade vårrullar i skolan idag för första gången på länge, det var asgott. med lite curry och soya blev dom som godis (nästan).


image87



sådär. hejrå



Kommentarer
Postat av: krnl

åh du suger så hårt! jag har kommit på massa geniala saker som du har snott från mig. sådeså!

Postat av: ärlig karl

jag tycker kromelias inlägg är en pärs att läsa igenom men intressanta är dom nog, jag ska nog säga att dina inlägg är ganska bra längd på

2007-10-24 @ 11:13:11
Postat av: klara

haha ärlig karl är härlig karl!

2007-10-24 @ 18:24:51
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback