ååååh vad jag älskar kött på macka!


 

hur sjukt är inte det här? jag är ensam hemma 19.42 en måndagkväll och har varit det större delen av eftermiddagen, det är ju helt fantastiskt!

apropå min rubrik - det är så sjukt gott med tusen sorters kött på macka! som om man vore en riktig kannibal ska det vara. så mycket olika sorter som möjligt mmmmMMmmm! bara det är utan fettbitar i... huuuuuuh..

på mitt bröllop ska jag därför ha:


 

  • varmkorv med bröd (denniskorv, inte nått sånt där chorizotjaffs)
  • baguetter med tjugo olika sorters kött och lite grönsaker (det ska bli så saftigt så man inte behöver någon dricka!)
  • fiskbullar och ris i hummersås
  • marängsvish

jag längtar redan! jag kommer äta tills jag spyr på min man på bröllopsnatten :' )

image73

såhär kommer jag se ut när jag ligger och kvider av kräkskänslor :J



 


Kommentarer
Postat av: klara

haha lyx dig som ser ut sådär när du ligger och spyr.
hur som haver, äter du RIS till fiskbölarna? :o coolt.

Postat av: mimmi

ja ris är skiten! :)) fast jag får aldrig fiskbullar hemma, bara i skolan.

2007-10-15 @ 22:01:58
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback