19.17


jag har ont i halsen nu, ont för att jag suttit i två timmar och pratat med mig själv om psykologi - dvs jag har pluggat. roligare kan man ha en måndagkväll, men nu är jag nog relativt färdiglärd!

igår var det ofantligt många mer än vanligt inne på min blogg och snokade! jag vet inte vad det berodde på? kanske att jag var inne på msn till halv ett och samtidigt gjorde reklam för den? kanske för att jag skrev något ovanligt intressant som alla berättade för sina kompisar att dom bara måste läsa? (troligen)
hur det än var, så var snoka just vad ni gjorde! inte en enda kommentar fick jag, bara en från klara. inte ens kornelia liksom? ni måste förstå, mina vänner, att jag är nyfiken! idag på humanekologin räknade jag efter vilka jag trodde det skulle kunna vara som läste här igår. men hur jag än vände och vred kom jag inte fram till rätt antal iallafall. jag kom inte på så många som känns som att dom skulle kunna vara så intresserade av mitt liifw att dom läser min blogg. eller så var det såna fall som kanske var intresserade, men inte av att sitta och läsa en blogg just. (vad ynkligt det låter! hejjagharingavänner :J) men jag är iallafall glad, trots eran stumhet :' )


ikväll är ni varmt välkomna att ge mig en anledning att inte plugga! feel free att använda er kreativitet.
pushej gulisar



Kommentarer
Postat av: krnl

du glömmer mig? jag hade garanterat skrivit "VI satt och försökte komma på vilka det var" men visst, försumma mig, gör det!!!!

Postat av: mimmi

det är ditt straff för att du aldrig kommenterar! :J

2007-10-22 @ 20:09:32
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: klara

jag läser aldrig din blogg!

2007-10-22 @ 20:37:06
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: mjkn

skyldig :) jag gillar din blogg...du skriver bra :L

2007-10-22 @ 21:21:46
URL: http://mjkn.blogg.se
Postat av: mimmi

tack mjkn! :') du var dock en av dom jag anade läste den :J

2007-10-22 @ 21:39:14
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: fader ali

jag har gett dej, o så många anledningar men ändå så "pluggar" du.......... hjärteskärande, hjärteskärande

2007-10-22 @ 23:03:29
Postat av: moder ali

att prata med sej själv är det ultimata sättet att plugga!

"hyvla aldrig ost med kineser" citat av Don Linde

2007-10-22 @ 23:04:55
Postat av: mimmi

fader ali: jag vet inte var du praaatar om!

moder ali: helt sant! :) (don får nog ta och förklara det där med kineserna för mig en vacker dag..)

2007-10-23 @ 15:37:04
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback