14.03


jag har nyss avnjutit 3 avsnitt vänner, säsong 1. snart kommer hanna komma hem från sin tenta och då ska vi äta lunch. vilket namn egentligen, "vänner", kunde dom inte komma på något bättre..?

nu borde jag sätta mig och skriva klart lite mer på mitt spanska-arbete. det är ju inte direkt som att jag kommer vara hemma och ha tid att göra det under resten av lovet. sen måste jag börja korva ihop min sovsäck, eftersom den ändå ska upp imorgon igen kan den lika gärna ligga hopkorvad i sitt maskfodral.



zo long kompizar



Kommentarer
Postat av: johanna gustin

bra där med vänner mimmi! jag är i mitten på säsong två, det är sjukt roligt:) ses snart!

2007-10-31 @ 16:25:25
Postat av: Walle

Hej. Tror jag såg dig på Arenan i Falun ikväll, hade svårt att slita blicken, du var väldigt väldigt söt! :)

Postat av: mimmi

johanna: jag fullkomligt älskar vänner! när jag blir rik ska jag köpa varenda box!

walle: oj, tack så mycket! jo, jag var där. längst fram och rockade, iaf på affrå. :)

2007-11-04 @ 12:21:22
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback