söt felix, 15år & singel


nu är jag hääär,

jag funderar på att byta stilmall eller vad det heter. jag vill ha en större skrivarstil, den här är så liten och ettrig, som en pissmyra ungefär. och trots att jag ett antal gånger under min livstid blivit jämförd med en myra, så är det inget djur jag diggar sådär särskilt mycket.
image129

haha, min felix är så söt! nu har han i typ tre dagar gått om kring och spelat munspel konstant! eller suttit i något litet hörn och spelat. han kan inte så bra än, men han har tydligen gett sig på att han ska lära sig, han försöker spela till musiken som jag spelar på datorn och han kan faktiskt santa lucia hörde jag igår.
haha, men det sötaste av allt var när jag skulle gå och lägga mig i förrgår. klockan var typ ett på natten och jag hör fortfarande munspelet ljuda innifrån hans rum, så jag öppnar dörren för att se efter vad han egentligen håller på med, klockan var faktiskt mycket. då visar det sig att han ligger i sin säng, färdig för sovning under täcket, i fosterställning, med huvudet nerborrat mot väggen som en liten bäbis i mörkret och spelar! när han ser mig slutar han spela i två sekunder och säger något i stil med:
"jag är jättesnurrig...!" sen fortsätter han. haaaaaaw! han är då för söt ibland :' )



nu fick jag just ett svikar-sms från två freaks i strängnäs, dom suger. tur för dom att dom är såna fantastiska människor att jag kan förlåta dom, och att jag är en sån fantastisk människa som förlåter såna som suger :)



puss gölungar



Kommentarer
Postat av: klara

h-awww! han skulle kunna lära mig ett och annat!

javet. dem suger! :(

Postat av: ett strängnäsfreak

nej men vi tar det en annan gång, ärligt.

2007-11-21 @ 15:59:26
Postat av: söt flicka, 15, singel!

jag äskar nmunspel

2007-11-21 @ 17:13:34
URL: http://hannakarinameli.blogg.se
Postat av: hanna

14 är jag ju bara, just det. men jag gillar äldre killar!

2007-11-21 @ 17:14:46
URL: http://kromelia.blogg.se
Postat av: mimmi

så ta honom! :J

(jag kan inte ta mig in där, vill du jag ska komma ut och se ut som du - igelkott?)

haha du suger krnl!

2007-11-21 @ 17:19:28
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: mimmi

föressten strängnäsfreak: apselut. ni är alltid välkomna till v-ås :)

2007-11-21 @ 18:22:49
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: glocken gold

vilken underbar karl

2007-11-21 @ 20:38:16
Postat av: kornelia

jag är 18, juste. men jag föredrar yngre killar!

2007-11-24 @ 19:05:18
URL: http://KROMELIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback