mys-magar


inatt drömde jag att jag var gravid. jag hade en jättestor, rund, mysig mage och jag kunde inte sluta klappa på min lilla mage med min äskade lilla bäbis i :' ) jag upptäckte det bara en vacker dag och då var jag i fjärde månaden och bestämde mig för att göra abort. kornelia som också var gravid med en rund, fin mage skulle också göra abort så vi gick och pratade med hennes mamma som gav oss några broshyrer och varsin abort-tid. som tur var så var jag inte särskilt ledsen över mitt beslut - konstigt nog, eftersom jag älskade min bäbis, men så var det iallafall.

det jag försöker komma fram till är att det var jättemysigt att ha en bäbis i magen! jag har praktiskt taget varit gravid nu (nästan.....)! jag kände mig typ som jultomten och idag i skolan har jag känt på min mage lite ibland bara för det var så misigt i drömmen och det känns som den är kvar :' ) (fy vad groteskt äckligt om det skulle vara en bäbis i min mage nu, utan att jag vet om det! typ som en liten muterad slemklump som ligger och hånskrattar åt mig :S) hursomhaver, jag ser fram emot den dagen då jag har en riktig kula. dessutom är det himla fint!



drömmande hejdå :' )



Kommentarer
Postat av: klara

hehe min syster tycker inte det är så mysigt än iallafall..stackarn, hon mår jättedåligt :(
men ja, det är så himla gulligt med en liten kulmage :D

Postat av: mimmi

haaw, ja det suger. men ack, så mysigt med själva magen :)

2007-11-09 @ 18:05:01
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback