måndag


idag har jag inte kunnat vara inne på datorn förrän nu.
det är anledningen till att jag försummat er! ni var ovanligt många som kollat in här idag, så jag ber om ursäkt.

det var en effektiv skoldag idag! jag och kornelia kom igång ordentliigt på psykologin, undrar om det var typ första gången vi tog tag i något från början..? närapå iallafall. sen började vi jobba med internationella realtions-arbetet också. vi skriver om hells angels på italienska och det är faktiskt riktigt intressant! visste ni till exempel att man måste vara vit, över 21år gammal och man för att få bli medlem?
efter filosofin hittade vi timmy utslagen på en soffa utanför klassrummet. vi tänkte inte så mycket på det och gick till skåpen för att hämta italienskaböckerna, men sen blev emilie orolig och trodde att han kanske låg där och var död eftersom hampus berättat att han mått jättedåligt på lektionen och andats konstigt. så vi tog en sväng tillbaka för att kolla hur det var med honom, men då var han bättre och var påväg ut, phew.

sen åkte vi till gesala och familjen winterquist-östberg. arvid fyllde nio år (9 år?! han föddes ju nyss!!), vi fick bautagod mat och marängsvish :' ) plus att oscar var där och det var typ första gången på tysen år som jag fick träffa honom.
efter att ha skjutsat hem oscar åkte vi hem och nu sitter jag här. duschat har jag inte gjort, italienskaläxan har jag inte gjort och spanska-arbetena har jag inte heller gjort. men vaddå, man måste få ha en liten mjukstart efter ett lov.



nu ska jag mata min tomat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback