lördag


jag blir lite galen på den här datorn! jag sitter nämligen vid datorn som min kära morbror gav oss (+ trådlöst internet!) när dom var här på höstlovet. kanske hur snällt som helst, men jag gillar bara inte att den har linux eller vad det heter. ingenting är som vanligt, inte ens snabel-a gör man på samma sätt, msn ser inte ut som msn och jag fattar ingenting, plus att jag inte ens kan ladda hem iTunes för då måste man ha windows? buhuuu! men det är ändå bra att ha den här, om man känner sig lite sugen att gå in och walla.

idag ska jag:
  • städa mitt rum (dammsuga och byta lakan ingår)
  • kanske räkna matte eller göra spanska
  • duscha och klä på mig (inte för att jag är naken meeeen..)
  • åka till kornelia (?)
  • hursomhaver mysa med en eller flera personer ikväll

snön har fortfarande inte töat bort och det är faktiskt ganska mycket som ligger kvar. iiiih, hoppas det snöar mer ikväll, jag tyckte jag läste något om det i tidningen. 

hejzz

ps. fy vad skönt det var att sova 11timmar inatt! ds.






Kommentarer
Postat av: Sture

Jag har sett en dator med linux och iTunes. Nästan hundra på det.

2007-11-13 @ 19:04:52
Postat av: mimmi

jasså? kan inte du, hemliga sture, komma och fixa det åt mig är du snäll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback