kändisar


nu var det längesen jag la in en bild och egentligen skulle jag vilja lägga in bilder i varje inlägg. dom blir så otorligt mycket festligare att läsa då, men det blir liksom inte av att jag tar/hittar några bra bilder att lägga in. men idag har jag en bild att visa för er!
jag och kornelia var nämligen i västerås alldeles egna tidning, västmanlands läns tidning, igår:

image118


dom där två suddiga korvarna högst upp till höger är kornelia och jag när vi är som mest koncentrerade och intresserat lyssnar på göran hägglund som kom till skolan och pratade om politik. tyvärr var många bara allmänt dryga och endast ute efter att få honom svarslös och ifrågasätta & kritisera allt han sa, vad det än var. jag blir bara så trött på såna där.



men det var en fager bild allafall :' )



Kommentarer
Postat av: mjkn

ni är så fina...:D

Postat av: zven

jag antar att det var ni som var jobbiga mot stackars guran!

2007-11-14 @ 20:34:40
Postat av: mimmi

ja vi hade smusslat in tomater som vi kastade på honom i slutet

2007-11-14 @ 21:01:16
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: krnl

vi 'är bäzzt!

2007-11-14 @ 21:33:49
URL: http://kromelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback