jag miiiser och längtar


image130


det finns människor som inte tycker om hösten och vintern, inte alls.
jag har lite svårt att förstå det, har ni inget mys i kroppen? det är ju kanske hur härligt som helst med mörker så man kan tända ljus, med kyla så man får kura in sig, med snö så himlen blir gul, med gula & röda löv, med pepparkakor och lussekatter, med julmusik och julfilmer. 

speciellt såhär precis innan december är det nästan som bäst - allt det misiga är kvar och jag bara går och längtar. iiih!


 

sa jag föressten att min mamma köpt julkalendern nu? :' )



Kommentarer
Postat av: klara

men korneeeeeeeelia GE MIG BILDERNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Postat av: mimmi

men jag har inte heller fåttrom! jag snodde den här från hennes blogg :J

2007-11-22 @ 20:30:32
URL: http://mimmiw.blogg.se
Postat av: Din kära syster

Ser det ut sådär hos er nu?
Vi har haft snö i två veckor, det snöade idag. Det är värsta vintern här.

2007-11-22 @ 22:42:50
Postat av: mimmi

nej, gammal bild. men det vet du redan :)
lyx dig!! jag vill också! jag säger ju att det alltid är jul i lulä :')

2007-11-22 @ 23:35:54
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback