en smart tavla


vad underbart att hitta en övergiven glass i frysen och en burk pepparkakor på bänken! det har varit en vanlig dag idag, inget som är särskilt kul för er att läsa. fast jag brukar iofs inte skriva värsta grejerna annars heller. hursomhaver så träffade vi iallafall PG på lunchen och han tyckte också att vår projektidé var helt okej, wej! så vi får nog byta trots allt, grymt skönt.

dessutom hade dom satt upp vår koola smartboard i humanekologi-klassrummet! alltså, shit vad smart! inte för att vi använt den (min lärare vågade inte), och jag vet knappt hur dom funkar, men jag såg ju på den att den var hur grym som helst. varje penna hade ett litet fack och när man lyfte upp dom för att skriva så började en liten lampa i facket lysa :' )


image111

vilken deprimerande bild! men fin tavla :' )


Kommentarer
Postat av: krnl

iiiihihihih

Postat av: mjkn

hihi! värkar som att enköping är före sin tid..vi har haft en där på komvux i minst ett år :D den är rolig...:L

2007-11-12 @ 11:13:44
URL: http://mjkn.blogg.se
Postat av: mimmi

åh dom verkar hur roliga som helst :D

2007-11-12 @ 16:30:59
URL: http://mimmiw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback