de smarta hundarna


jag missade bussen... som tur var hade jag ingen lektion, utan bara avtalad stan-tid med krnl. jaja om en halvtimme går nästa. jag hade tänkt sitta här och njuta den halvtimmen, man hasse står och skriker var tredje minut i trappen, så jag antar att jag måste släpa honom runt kvarteret ett varv innan bussen.

dom är så smarta dom där hundarna! dom brukar klara sig hela dagarna utan att behöva gå ut och kissa jämt och ständigt, men nu bara för att jag kom hem igen så snabbt, så blev både hasse och moltas helt plötsligt helt fabulöst kissnödiga! ja, såhär kissnödiga har dom nog aldrig varit förut när dom tänker efter. så låter det iallafall på hasses gälla små skrik och moltas bäbisgnäll som han ger ifrån sig när han kommer upp och stryker sig som en katt runt mina ben. töntar och ögontjänare är vad dom är, men jag gillarom ändå :' )



hejzvej



Kommentarer
Postat av: jürgen

ah sehr güt mit hundbahjschz

2007-11-15 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback