ehm..hej?

nu har jag ändrat bakgrund igen. jag tog den tråkigaste jag kunde hitta, älska den eller tig.

jag tror knappast att folk går in på min blogg längre, jag är ju lite utav en utdöd art här på sajbärspäjz. vi behövde en paus för att vårat framtida förhållande skulle fungera, men nu är jag ute på banan igen.. lite iallafall.

hmm.. nu är jag jättesugen på att åka till englaaaand! orka vara här hemma och göra arbeten i skolan. nej, speciellt inte en dag som imorron när man kunnat sluta 13:00. men man ska tänka positivt för att leva lyckligare har jag hört, och jag tror faktiskt det funkar :) 
så nu ska jag sluta klaga och istället glädjas åt  att jag antaglien lyckats snappa åt mig (ja, snappa åt mig. hemskt va? vi snappade åt oss dom som om dom var godisar där den äckligaste blev kvar sist..) en trevlig est som heter Renata. jag har en est! :D ofta inte komik?



ahora voy a estudiar un pocito.. y quizás beber una taza de té. iaaaah, me encanta español!

Kommentarer
Postat av: emeliem

folk går visste in på din blogg ibland :)

2007-02-15 @ 20:56:55
Postat av: Anonym

ja tillessempel jag ^^ :L

2007-02-15 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback