degklumpar


ibland tror jag att det är något fel på mig, jag är nämligen den enda människan i hela värdlen som inte roas av the simpsons. det är lite ensamt ibland när diskusionen om dessa gula små degklumpar kommer upp och alla hyllar dom som om de vore någon slags hjältar. samtidigt sitter jag där och skulle helst av allt vilja radera dom ur tv-tablåimage159n.

men, på höstlovet såg jag faktiskt filmen, alltså har jag gett det en chans, och den var okej. alltså, det gick ju att se den utan att somna, men särskilt rolig var den faktiskt inte. jag antar att jag och alla andra helt enkelt får acceptera att jag inte är något gult degklumps-fan.. tyvärr.


när vi ändå talar om tv; jag längtar till på onsdag för då kommer tv-tidningen och denna gång kommer julens tv stå med, vilket betyder 20 filmer om dagen! åååh tv:n, du min enda sanna vän såhär i jurletid :' )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback